Home / ACTUALITATE / SURSE: PSD mizează totul pe prezența scăzută la vot. Este singura lor șansă să câștige în turul doi

SURSE: PSD mizează totul pe prezența scăzută la vot. Este singura lor șansă să câștige în turul doi

PSD va merge până la capătul campaniei electorale pe descurajarea prezenței la vot și va amplifica mesajele ce vizează electoratul care a votat altceva decât Iohannis și Dăncilă în primul tur. În tabăra PSD, scrie Comisarul.ro, se mizează pe o prezență la vot de sub 45% și pe atragerea votanților care au votat partidul în 2016, la europarlamentare.

Știai că Dăncilă este un nume ce provine din limba rromani? ”Dănci” înseamnă copil de țigan sau lăutar țigan, provenind din expresia rromă den ci, ”dă-mi ceva!”

View Results

Loading ... Loading ...

În sondajele PSD, făcute pe o proiecție de 42% a prezenței la vot, Viorica Dăncilă este creditată cu 38-39%. Însă consultanții șefei PSD spun că pot s-o aducă la 45-46% până sâmbătă, la finalul campaniei electorale.

În sondajele PNL, făcute și ele pe o proiecție care ia în calcul o prezență ceva mai mare, dar sub cea de la primul tur, președintele Iohannis este creditat cu valori cuprinse între 64-65%.

La aceste cifre trebuie adăugate voturile din diaspora. Net favorabile președintelui Klaus Iohannis, în primul tur.

În ceea ce privește migrația votanților candidaților care n-au intrat în turul doi, Klaus Iohannis este de asemenea, ca și în diaspora, beneficiar net.

Subiectul dezbaterii dintre cei doi candidați pare să fi ieșit de pe orbita preocupărilor electoratului. Asta după ce, în primele două zile, în tabăra PSD a fost mare freamăt de satisfacție, crezând că au dat lovitura. Totuși, PSD nu va abandona tema, în primul rând pentru ținerea în priză a propriului electorat.

Cu cine intenționați să votați în turul al doilea al alegerilor prezindețiale?

View Results

Loading ... Loading ...

Urmărește-ne și pe TWITTER!

REȚINE! Un popor fără cultură și educație este un popor lipsit de libertate!

About expresmedia.ro

Check Also

Telekom își sfidează clienții: scoate programe, mărește tarifele și dă răspunsuri evazive

La începutul anului, clienții Telekom s-au trezit fără programele Eurosport și Discovery în grilă, dar …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: