Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, se amuza pe seama noilor aberatii la Romania TV. Ea promite ca nu se va lasa pana cand Romania TV si Antena 3 nu vor returna banii pe care i-au primit de la fosta administratie PSD, scrie Aktual24.ro.
„Aflu ca fostul primar PSD rasplatit de partid cu un post caldut in Parlament pentru a scapa de procurorii DNA a castigat de fapt alegerile din Sectorul 1. Cativa analisti politici abonati in trecut la banii cetatenilor Sectorului 1 au decis asta la televiziunea fugarului. Insa exista o problema. ‘Serviciile secrete franceze au provocat inundatie unde au fost depozitati sacii cu voturi! Sunt sacii umezi și nu mai pot fi numărați’, spune unul dintre analisti.Case closed.

PS. Sunt tare agitati patronii acestor televiziuni de cand le-am taiat banii de la primarie. Sa-i vedeti ce se intampla cand vor fi nevoiti sa-i returneze. Agitatia acestor infractori e cel mai bun semn pentru mine ca fac bine ceea ce fac. Continuam!”, a anuntat Armand, duminica seara.

Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, a dat publicitatii, saptamana trecuta, noi sume de bani pe care mai multe publicatii le-au incasat anul trecut de la Primaria Sector 1 prin intermediul lui Daniel Tudorache. Armand arata astfel de ce aceste publicatii au anuntat luni ca Tudorache ar fi castigat de fapt alegerile, asa cum sustine seful PSD, Marcel Ciolacu.

„Cum se naste o stire falsa si cat ne costa. V-am mai spus cum functiona fabrica PSD de stiri false si inainte sa ajung primar. O voi face si din functia de edil pentru ca lumea sa afle adevarul. I-am promis aseara sefului PSD ca voi merge dupa fiecare leu furat de administratia PSD de la cetatenii Sectorului 1 si am sa incep cu un contract oferit de primarul diamant pentru ‘presa’ partidului. 

Culmea, exact pe site-urile respective apare informatia FALSA cum ca eu as fi pierdut alegerile. Apoi, informatia este rostogolita in social-media pana ajunge la Televiziunea Publica. Fara dovezi, fara nici un fel de comunicare oficiala din partea autoritatilor, fara nimic factual. Pe langa lista publicatiilor prezentate aici va rog sa mai adaugati urmatoarele cheltuieli pesediste din banii cetatenilor Sectorului 1 pe anul 2020:

– B1 TV: 100.050 de euro;
– Antena 3: 70.000 de euro;
– Romania TV: 69.000 de euro;
– Digi 24: 69.000 de euro;
– Luju.ro: 50.000 de euro;
– Luis Lazarus Live: 30.000 de euro.

(Toate acestea pentru un singur contract care promova un spot despre un spital inexistent – interzis de CNA la solicitarea mea pentru ca a indus lumea in eroare)

Facem tot ce putem sa recuperam acesti bani si sa-i investim in scoli si spitale. Sa stiti ca lupta din Sectorul 1 este una dura si fara aliati. Singurii mei aliati sunteti voi – cetatenii onesti satui de obiceiurile mafiote din administratie. #Farafrica

PS: Aveti grija, dle. Ciolacu. Diamantul lasa urme. Va urma”, a anuntat Armand pe Facebook.

Te invităm să te alături grupului România Europeană. Peste 17.600 de persoane te așteaptă să dezbateți împreună ultimile știri. Click AICI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here